Knabstrupperforeningen for Danmark's ARKIV

Fastelavns-minier 2010
af Christa Raahauge

Søndag d.14 Februar

I dag drog Leah og hendes veninder ud for at rasle.

De havde klædt sig ud som cirkus-trup, og hvad er så mere nærliggende, end at tage Beauty og Perle med som små cirkus-heste. (og så slap pigerne jo også for selv at gå!)

De drog af sted kl. 09.00 - og var et meget yndigt syn med bl.a. en giraf i vognen!

4 timer senere kom truppen hjem, temmelig kolde, men meget glade – og vældig tilfredse med dagens indsamlede beløb, som blev delt over en kop varm kakao.

Perle og Beauty var vist også lidt trætte, da de kom hjem, men det var ikke kun pigerne der havde fået raslet og sunget sig til slik og penge – minierne have da fået hele 3 æbler hver på turen.
Mvh Christa

Knabstrupperforeningen for Danmark - Arkivside med gammelt materiale som ikke er overført til den nye side, Knab.dk